30.5.10

Hujung minggu

bangun tengahari,termenung 10minit.mandi,gosok gigi,mengenakan pakaian bersesuaian.kena kopi o sambil hisap rokok nusantara sebatang(ok, tipu).balas mesej yang tak sempat nak reply jumaat malam sabtu lalu akibat keletihan berfutsal.siap-siap terus angkat kaki keluar dari rumah.

orang lain sibuk dating,shopping,laughing,clubbing,ke hulu ke hilir ke sana ke mari.saya pula sibuk mencari lokasi bagi membantu seorang rakan membuka table untuk mencari rezeki di hujung minggu ini.selagi boleh bantu,saya bantu lah.oh ternyata, perasaan ini sungguh berbeza dengan apa yang saya pernah rasa jika dibandingkan hanya duduk makan gaji sahaja.

mengharapkan perjalanan hujung minggu hadapan lebih baik dari hujung minggu ini.

ok,saya betul-betul penat.esok saya ada tanggungjawab yang lebih penting dari ini.rasanya sudah lama tak tido mati,


bye.

0 amaran keras: