17.6.10

Rabu

hari yang relax. sangat tenang. tak perlu memikirkan masalah kerja kerana saya telah diberi pelepasan mengambil cuti bagi merebut peluang untuk mendirikan platform baru di dalam kerjaya. tahniah kepada diri sendiri! di hari yang tenang ini juga saya telah berjaya melupakan kedua-dua telefon bimbit untuk mengelakkan dari gangguan untuk beberapa jam(dah lama tak tido siang) dia punya nikmat, tak dapat saya nak gambarkan.

perasaan kekecewaan telah kembali pada waktu malam. apa yang membuatkan saya kecewa adalah salah satu skuad favorite saya iaitu La Roja telah kecundang. hampeh! dengan switzerland pulak tu. tamparan hebat! tak apa, 2nd match masih ada. mari kita nantikan! The Oranje juga membuatkan saya tidak berputus asa untuk menyokong setiap pergerakan mereka. permulaan yang baik, hasil jaringan mungkin lebih memberangsangkan selepas ini. setiap minit perubahan boleh berlaku. tidak sabar untuk melihat salah satu skuad favorite saya mara ke final.tungguuu

ok,sambung tido hingga esok pagi..

0 amaran keras: